23 března, 2007

Jak se chytře znemožnit

Dnes v Lidových novinách:

Václav Klaus se stal terčem kritiky za své písemné vyjádření pro americký Kongres k problematice globálního oteplování.
· Je napadán, že se vyjadřuje k věcem, na něž nemá vzdělání, že jeho názory jsou extrémní, že vlastně dělá ostudu Česku.
· Nemyslím si to.
· Jde mi o prezidentovu schopnost upozornit na sebe, tudíž na Českou republiku, a zviditelnit ji tak v očích americké veřejnosti.
· A to ne veřejnosti ledajaké, ale politických a ekonomických elit.
· Spojené státy, ty reálné i ty mediální, jsou prostorem, kde se každou minutu něco děje.
· A ve většině případů s globálním významem.
· Musíte se velmi snažit, aby si vás všimli.
· Takže není tak důležité, co říkáte, ale že vůbec jste mediální scénou vnímán.
· Na slova se zapomene, na souvislosti také.
· Ale byl jste v headlinech, takže existujete.
· A proč je pro Českou republiku prospěšné, když si „nás všimnou" v amerických médiích?
· Protože Česká republika je značka.

Prezident Klaus se chytře zviditelnil
23. března 2007, Lidové noviny
Karel Křivan, manažer komunikační agentury MouseHouse


Václav Klaus řekl kravinu, ale přesto ho kupodivu v USA ignorovali. Dal aspoň šanci zviditelnit se jistému KKřivanu, ManaŽeru z MyšiDomu (MouseHouse), o němž jsem dosud nic, ale vůbec nic neslyšel, a už taky nic slyšet nechci.

Žádné komentáře: