19 října, 2006

Volby-nevolby

Dnes v Lidových novinách:

Bývalý premiér odmítá, že by jakýmkoliv způsobem ovlivňoval rozhodnutí o dotačním projektu firmy Bono Publico. Z toho jej podle internetového serveru iDnes obvinila bývalá náměstkyně ministra pro místní rozvoj Věra Jourová.
· Paroubek chce zároveň požádat státního zástupce o prošetření úniku informací z policejního výslechu Jourové.
· Zároveň na dnešní tiskové konferenci v Ostravě naznačil, že policisté z Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu by mohli pracovat na zakázku ODS.
· Jourová je v případu machinací s dotacemi z EU stíhána společně s někdejším šéfem kabinetu premiérů Zdeňkem Doleželem, starostou Budišova na Třebíčsku Vladislavem Péťou a úředníkem ministerstva zemědělství Miloslavem Řehulkou.

Paroubek: Je to lež!
19. října 2006
Lidovky.cz, ČTK


Už jsem byl celý nervozní, že snad před těmito volbami na Paroubka nic nepraskne, a já ho sympaťáka budu muset volit. Až dnešní televizní noviny to na poslední chvíli napravily. Je zapleten do peněz EU, a jeho ČSSD manipulovala neústavně s důchodci. Když začali mluvit o obchodu s lidskými orgány v Americe, čekal jsem s napětím jakou roli v tom hraje Paroubek. Kupodivu žádnou, a ani tu benzinovou pumpu neudělal pravděpodobně on. A tak spěchám s šokujícím sdělením, že prý jako kluk chodil mamince do špajzu na marmeládu. Muselo to ze mě ven, volby-nevolby…Až je mně ho najednou líto, prevíta, a tak mu ten hlas ve volbách nakonec přece jen dám, jestli je ovšem do nich jako kandidát zapleten.

Žádné komentáře: