28 června, 2008

Jak nakupovat poslance

Dnes v MF DNES:

Policie odložila případ údajného podplácení senátora Novotného, protože se nepodařilo prokázat, že došlo ke spáchání trestného činu.
  • Přeloženo do obyčejného jazyka to znamená, že byl k dispozici jediný důkaz, a tím důkazem bylo tvrzení toho senátora Novotného.
  • Novotný není ani první, ani poslední, kdo se utopil ve vlastních fantaziích a interpretacích.
  • Všechny ty případy vycházejí jen z tvrzení jedné osoby. Je kolem nich vždy ohromný humbuk, silácké řeči, vyhrožování a obviňování.
  • Politici, a dělá to až na výjimky levice, si tak škodí. Chtějí pomluvit protivníka, ale nevědí, že hanba padá i na ně, že se sami zesměšňují a že jejich hloupým výkladům nikdo krom fanatiků nevěří.
  • Někdy tyto plky bere vážně i policie, a než se jí rozbřeskne...
  • Všechny ty aféry typu „Chtěli mě podplatit a důkazy nemám" by měla policie házet hned do koše spolu s těmi žalobníky...
  • Protože nemá důkazy, musí senátor unést i toto: lhal, protože bez důkazů obviňoval, a nic se mu nestane.
  • Je to poučení pro další (určitě budou): lžete taky.
  • Obviňujte vesele, házejte bláto.
  • Pět minut slávy bude hned, trest nikdy nepřijde.
Senátor Novotný hází bláto. Trest se nekoná
MF DNES, 28.6.2008
Karel Steigerwald, komentátor MF DNES

Kdybych byl mohovitější pravičák u moci a teklo mně při nějakých volbách do bot, taky bych oslovil nějakého poslance či senátora ze strany chudých. Pochopitelně mu neudělám nabídku před kamerami. Když to ten naivka nespolkne a prozradí, vysměju se mu: Tak to dokaž! Přeloženo do obyčejného jazyka to znamená, že jediným důkazem proti mně bude tvrzení dotyčného kverulanta, utápějícího se ve vlastních fantaziích a interpretacích. Při takovém důkazu nemusím ani tlačit na policii, aby úplatek neprokázala. Měla by aféry tohoto typu hned házet do koše i s žalobníky. Bude to poučení i pro další podobné: obviňujte vesele, házejte bláto na slušnou stranu! Levice si tak jen škodí. Chce pomlouvat protivníka a neví, že hamba padá i na ni, že se zesměšňuje.
K vytřískání maximálního propagačnímuho zisku z akce požádám mediální odborníky typu Karla Steigerwalda. Třeba před kamerami, stejně je to jejich práce.

Žádné komentáře: