31 července, 2008

To je OK

Dnes v Lidových novinách:

Někteří diskutující mne kritizují za to, že se příliš věnuji kritice ČSSD a příliš fandím ODS a prezidentovi.
  • Ti „ostřejší“ mě dokonce nazývají modrým „ptákem“ nebo modrým bolševikem. (...)
  • To však neznamená, že levici nesnáším a pravici zbožňuji.
  • Ano k současné levici představované ČSSD, komunisté nejsou u mne levice, mám výhrady.
  • Veškerá vystoupení jejich politiků, a to na všech úrovních, jsou tak nabubřelá, demagogická, malicherná a zbytečně hrubá, že ve mně vzbuzují nepřekonatelný odpor.
  • Velmi mi na nich vadí, že nemají konzistentní názor, ale točí se jak větrná korouhvička podle toho, co průzkumy veřejného mínění přinesou. (...)
  • Slibují nesplnitelné a líná, retardovaná, část našeho národa těmto žvanilům věří a tleská.
  • Proto jsem se stal, přestože jsem se narodil ve staré sociálnědemokratické rodině, pravicově smýšlejícím občanem. (...)
Jsem pravičák a nestydím se za to
Lidové noviny, 31. července 2008
Jiří Krejčí
http://www.lidovky.cz/jsem-pravicak-a-nestydim-se-za-to-do7-/ln_noviny.asp?c=A080731_000041_ln_noviny_sko&klic=226777&mes=080731_0

Jste previčák a nestydíte se za to? To je přece v pořádku. Vždyt' být pravičákem vyžaduje notnou dávku nestydatosti.

Žádné komentáře: