05 dubna, 2006

Darebníci

Dnes v novinách:

· Prezident Václav Klaus kritizoval politiky, kteří zneužívají nynějších povodní k „předvolebním hrátkám". Nikoho nejmenoval s tím, že lidé sami dobře vědí, kdo se tak chová.
· Prezident uvedl, že je třeba usilovat o zmírnění škod způsobených záplavami a řešit povodňovou situaci i s výhledem do budoucna. „Je ovšem darebné, opravdu zlé a darebné využívat povodní k předvolebním hrátkám. A to někteří politici dělají a je to nedůstojné. Já se divím, že se nestydí, já se divím, že se nezačervenají, když něco takového dělají," prohlásil včera Klaus.
· Koho měl na mysli, neřekl. „Myslím, že oni to dobře vědí a celá naše veřejnost to také dobře ví, koho se to týká," dodal prezident.

Je darebné zneužívat povodně, zlobí se Klaus
4. dubna 2006, Lidové noviny
Ladislav Cabada.
http://lidovky.zpravy.cz/ln_noviny.asp?r=ln_noviny&c=A20060404_000012_ln_noviny_sko&klic=212509&mes=20060404


Už jsem myslel, že prezident se nesníží k zneužití povodní k předvolebním hrátkám, ale nevydržel to a zapojil se taky. Bez červenání a studu mi naznačil o kom dobře vím, že povodní zneužívá a kdo ne, a velice mi tak usnadnil rozhodování koho volit a koho ne. Děkuji.

Žádné komentáře: