22 května, 2009

Jsem umělec

České noviny dnes:

Chabarovsk (Rusko) - Český prezident Václav Klaus pokládá čtvrteční protest umělců na Pražském hradě za směšný a dětinský a odmítá se s nimi bavit.
  • "Já bych těmto lidem nevzkázal nic, protože jim se nic vzkázat nedá.
  • Oni nechtějí nic slyšet a jejich názory jsou směšné a dětinské, abych neřekl hrubější slovo," odpověděl dnes Klaus po jednání s ruským prezidentem Dmitrijem Medveděvem na dotaz ČTK, co by vzkázal svým domácím kritikům, kteří mu vyčítají údajně příliš proruské postoje.
  • Vadí jim zejména jeho údajná proruská orientace.
  • Happening nazvali Počemu? (rusky proč) v narážce na prezidentovy údajně nadstandardní vztahy s dnešním Ruskem.
Klaus pokládá protest umělců za směšný a dětinský
České noviny, 22.05.2009
Autor: ČTK
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/klaus-poklada-protest-umelcu-za-smesny-a-detinsky/378338

Jak se vůbec může Klaus zastávat nebezpečného nedemokratického Ruska s imperiálními ambicemi? Nic mu neříká podlá ruská agrese pod falešnými záminkami do suverenních zemí jako je Irák, Afghánistán, Pákistán, kde rozsévá utrpení a smrt? A na řadě už je i Írán. Proč Rusko nepřiměje svoje komunistické kamarády bratry Castrovy aby konečně zavřeli ten zrůdný koncentrační tábor Guantánamo, co mají na Kubě...?
Manželka do mně šťouchá, že plácám nesmysly a že to mám v hlavě pořádně popletené.
Ať, já si to můžu dovolit, já jsem umělec!

Žádné komentáře: