Dnes v novinách:
Ano, jakmile se něco zavede, těžko se to mění a ještě hůř zastaví. Takže se zavedlo, že se billboardy podél silnic a dálnic přeměnily v bojiště politických šarvátek, a máme to.
· Soudobé billboardové kampaně mají už úplně jiné grády, než jak tomu bylo před rokem.
· Rádoby vtipné billboardy, teď už plně nasycené černou propagandou, nemají jiný efekt, než že zatahují zemi do klimatu jakéhosi politického Blbákova, kde už se smývají hranice mezi korektností a fikcí, kde nic neplatí, kde vládne zvůle a kde se nehoráznost stává platidlem.
Lživé billboardy otravují atmosféru
14. února 2006, Lidové noviny
Ondřej Neff, novinář a spisovatel
Co byste chtěl? Vždyť celá ta hra na volby, vládu, demokracii je jen zábava pod kontrolou nějakého Big Bratra. Politici v zemičkách jako jsme my o ničem podstatném nerozhodují, jen se perou jakoby o bombon, který Big Bratr občas hodí mezi děti. Není podstatné, které se ho nekonec zmocní, jestli to hodné a krásné napravo či to ošklivé a nehodné vlevo, hlavně že moc nepřekáží a nezlobí a Big Bratr se může v klidu věnovat svému globálnímu byznysu.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat