19 června, 2010

Musíme říct jasně stop

http://zpravy.idnes.cz/necas-jsme-spojovani-s-korupci-musime-prestat-mluvit-o-kmotrech-pxp-/domaci.asp?c=A100619_105705_domaci_kop dnes:
Nečas: Jsme spojováni s korupcí. Musíme přestat mluvit o kmotrech
iDNES, 19. června 2010
http://zpravy.idnes.cz/necas-jsme-spojovani-s-korupci-musime-prestat-mluvit-o-kmotrech-pxp-/domaci.asp?c=A100619_105705_domaci_kop

http://zpravy.idnes.cz/necas-jsme-spojovani-s-korupci-musime-prestat-mluvit-o-kmotrech-pxp-/domaci.asp?c=A100619_105705_domaci_kop

Musíme se zbavit nálepky strany spojované s korupcí a vrátit ODS důvěryhodnost, řekl úřadující šéf strany Petr Nečas na kongresu ODS.
  • "Musíme říci jasné stop těm, kteří v politice hledají cestu k uspokojování svých ekonomických zájmů," prohlásil Nečas.
  • Za jednu z hlavních chyb označil, že ODS sama začala mluvit o kmotrech, kteří ji ovládají.
  • Nálepka strany spojované s korupcí není podle Nečase spravedlivé, přesto se jí podle něj ODS musí zbavit.
  • Určitě nás také poškodily některé konkrétní případy," řekl jen obecně Nečas s tím, že záměrně nebude nikoho jmenovat.
Ten Nečas má svatou pravdu. Mě zase lidi spojují s krádežemi v místní trafice. Mám na tom taky vinu. Začal jsem se tím v hospodě chlubit, což považuji za jednu ze svých největších chyb. Dnes objednám rundu a chlapům řeknu, že musíme jasně říct stop těm nenechavcům, kteří v trafice hledají cestu k uspokojování svých ekonomických zájmů.
Nálepka zloděje je podle mne nespravedlivá, přesto se jí musím zbavit. Čím to, že když je někdo podezřelý, vždycky jsem to především já. Určitě mně taky poškodily i některé jiné moje podobné kauzy, o nichž se zmiňuji jen obecně. Záměrně je nebudu jmenovat.

Žádné komentáře: