11 června, 2010

Ještě větší než jsme doufali

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=670489 dnes:

Bratislava - Vytrvalá, neúnavná, mravenčí práce nese své ovoce.
  • Také na Slovensku se před sobotními parlamentními volbami rýsuje pravicová koalice.
  • Slovenská média již čtyři roky opakovaně poukazují na to, co pro zemi pod Tatrami znamená levicový Směr-sociální demokracie.
  • Podle čerstvého průzkumu agentury Focus klesly Směru-SD preference z loňských přibližně čtyřiceti na současných 29,5 procenta.
  • Opoziční deník Sme dnes přišel s obviněním, že vládní Směr v roce 2002 propral desítky milionů korun z pochybných zdrojů.
  • Do redakce listu přišla totiž kopie audionahrávky, z níž vyplývá, že tajní sponzoří nalili do strany mimo oficiální účetnictví nejméně 75 milionů korun.
  • Slovenský premiér Robert Fico záznam označil za podvrh.
Fico čelí těsně před slovenskými volbami skandálu
Aktuálně/cz, 10.6.2010
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=670489

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=670489

Já blázen, já trouba! Vždycky jsem si myslel, že ten Fico je slušný, čestný člověk, který se bude bít za zájmy nás pracujících nebo bez práce. Málem jsem mu zítra dal svůj hlas. Jaká náhoda, jaké štěstí, že se ta nahrávka stihla objevit ještě těsně před volbami, a zavčas mi otevřela oči. Být to až po volbách, mohl si tady ten zlosyn vesele vládnout dál...
S radikální změnou svého postoje jsem se pochlubil svému pravicově orientovanému kolegovi. Má ze mne radost. Ale zatvářil se tak nějak divně. Jako by si myslel: máš pravdu, jsi trouba, ještě větší než jsme kalkulovali.
LangDetecten>cs YahooCerror
doufali

Žádné komentáře: